Regulamin świadczenia usług
§ 1. Definicje
- Terminom używanym w niniejszym Regulaminie nadaje się następujące znaczenie:
- Konto – konto Użytkownika, stanowiące zbiór zasobów i uprawnień w systemie informatycznym Usługodawcy dostępnych dla Użytkownika, tworzone po uprzedniej rejestracji Użytkownika; rejestracja i dostęp do Konta może nastąpić za pomocą Serwisu WWW w ramach Usług świadczonych na podstawie niniejszego Regulaminu, lub innego kanału dostępu, udostępnianego przez Usługodawcę na zasadach określonych w odrębnych regulaminach;
- Koszyk – element oprogramowania Serwisu WWW, w którym widoczne są wybrane przez Użytkownika produkty do zakupu.
- Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną;
- Restauracja Viet’s Bagutte – restauracja prowadzona przez Usługodawcę lub podmioty z grupy Usługodawcy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
- Serwis WWW – serwis internetowy Viets, dostępny pod adresem www.viets.pl
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Serwisie WWW umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie produktów do Koszyka, wybranie sposobu dostawy i płatności
- Usługodawca – Viet’s Baguette z siedzibą w Warszawie, pod adresem: ul. Pruszkowska 29A/167, 02-119 Warszawa, NIP: 7010966966, kontaktowy adres e-mail: kontakt@viets.pl
- Użytkownik – osoba fizyczna korzystająca z Usług zgodnie z niniejszym Regulaminem;
- Zamówienie – składane przez Użytkownika za pomocą Serwisu WWW zamówienie środków spożywczych, napojów lub innych artykułów z menu wybranej Restauracji Viet’s Baguette, przeznaczone do bieżącego spożycia w gospodarstwach domowych, realizowane do miejsca zamieszkania, pobytu lub pracy Użytkownika podczas regularnych dostaw realizowanych przez Restaurację Viet’s Baguette lub do odbioru w Restauracji Viet’s Baguette.
§ 2. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa warunki i zasady świadczenia usług drogą elektroniczną za pomocą Serwisu WWW.
- Usługodawcą świadczącym Usługi w ramach Serwisu WWW jest Usługodawca.
- Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
§ 3. Usługi świadczone drogą elektroniczną
- Usługi świadczone przez Usługodawcę za pośrednictwem Serwisu (dalej „Usługi”) obejmują:
- informowanie Użytkowników o ofercie Restauracji Viet’s Baguette;
- umożliwienie wyszukiwania najbliższych Restauracji Viet’s Baguette za pomocą listy Restauracji Viet’s Baguette pokazanej w Serwisie WWW;
- umożliwienie Użytkownikom składania Zamówień;
- umożliwienie Użytkownikom rejestracji Konta;
- umożliwienie Użytkownikom dostępu do Konta;
- Usługi przeznaczone są dla osób fizycznych posiadających pełną zdolność do czynności prawnych. Osoby posiadające ograniczoną zdolność do czynności prawnych (w tym osoby między 13-tym a 18-tym rokiem życia, nie ubezwłasnowolnione całkowicie), mogą korzystać z Usług, za zgodą swojego przedstawiciela ustawowego (np. rodzica).
- Złożenie Zamówienia za pomocą Usługi wiąże się z obowiązkiem zapłaty zgodnie z informacjami uwidocznionymi w Serwisie WWW.
- W ramach korzystania z Usług niedozwolone jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym.
§ 4. Składanie Zamówień
- Zamówienia są realizowane w obszarach dostaw poszczególnych Restauracji Viet’s Baguette. Informacje: (i) o możliwości realizacji dostawy pod wskazany przez Użytkownika adres oraz (ii) o Restauracji Viet’s Baguette, realizującej dostawę, dostępne są w Serwisie WWW na początku składania Zamówienia. Sprawdzenie możliwości realizacji Zamówienia przez właściwą Restaurację Viet’s Baguette następuje po wpisaniu kodu pocztowego adresu dostawy. W wypadku braku możliwości realizacji Zamówienia dla wpisanego adresu Użytkownik zostanie o tym fakcie poinformowany komunikatem.
- Zapłata za Zamówienie może być dokonana przez Użytkownika:
- on-line przy wykorzystaniu systemu płatności PRZELEWY24 prowadzonego przez PayPro S.A.; albo
- Zamówienia mogą składać zarówno Użytkownicy posiadający Konto, jak i nieposiadający Konta.
- W celu złożenia Zamówienia przez Użytkownika nieposiadającego Konta, Użytkownik taki powinien:
- wybrać zakładkę „Zamówienia” w Serwisie WWW;
- wypełnić Formularz zamówienia, w szczególności podać: miejscowość, ulica i numer budynku, nr lokalu, telefon komórkowy;
- wybrać zamawiane produkty oferowane przez Restauracje Silver Dragon z oferty w Serwisie WWW przez ich zaznaczenie, wybranie liczby sztuk, ilości lub wielkości danego produktu oraz dokonanie ewentualnych modyfikacji danego produktu, o ile możliwość taka została zapewniona dla danego produktu;
- dokonać wyboru metody płatności;
- zaakceptować Zamówienie za pomocą przycisku „Kupuję i płacę”.
- W celu złożenia Zamówienia przez Użytkownika posiadającego Konto, Użytkownik taki powinien:
- zalogować się do Serwisu WWW przy użyciu przypisanego do Użytkownika loginu i hasła;
- wybrać zakładkę „Zamówienia”;
- wybrać z listy zapisanych adresów dostawy ten, na który ma być zrealizowane Zamówienie lub wprowadzić nowy adres dostawy;
- wybrać zamawiane produkty oferowane przez Restauracje Viet’s Baguette z oferty w Serwisie WWW przez ich zaznaczenie, wybranie liczby sztuk, ilości lub wielkości danego produktu oraz dokonanie ewentualnych modyfikacji danego produktu, o ile możliwość taka została zapewniona dla danego produktu.
- dokonać wyboru metody płatności;
- zaakceptować zamówienie za pomocą przycisku „Kupuję i płacę”.
- Po wykonaniu wszystkich kroków opisanych powyżej Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do telefonicznego potwierdzenia faktu złożenia Zamówienia przy pomocy numeru telefonu podanego przez Użytkownika przy składaniu Zamówienia lub przy zakładaniu Konta.
- Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Użytkownika za Zamówienie składa się cena za zamawiane produkty oraz koszt dostawy (w tym opłaty za opakowanie, transport, dostarczenie), o której Użytkownik jest informowany na stronach Serwisu WWW w trakcie składania Zamówienia.
- Zamówienie nie zostanie dostarczone pod adres wskazany w Formularzu zamówienia, jeżeli formularz jest niewłaściwie wypełniony. Jeżeli Formularz zamówienia jest niewłaściwie wypełniony i Restauracja Silver Dragon nie będzie mogła skontaktować się z Użytkownikiem, realizacja Zamówienia nie będzie wykonywana.
§ 5. Rejestracja i dostęp do Konta
- Rejestracja Konta dokonywana jest online, poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego w Serwisie WWW.
- Formularz rejestracyjny zawiera wyraźnie oznaczone pola, których wypełnienie jest obowiązkowe.
- W formularzu rejestracyjnym Użytkownik podaje swoje dane osobowe niezbędne dla kontaktu z Użytkownikiem oraz założenia i utrzymania Konta.
- Po wypełnieniu i przesłaniu przez Użytkownika formularza rejestracyjnego, Usługodawca na podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej przesyła potwierdzenie dokonania rejestracji i utworzenia Konta. Konto staje się aktywne po kliknięciu przez Użytkownika na odpowiednio oznaczony link aktywacyjny, zawarty w przesłanej przez Usługodawcę wiadomości e-mail.
- Dostęp do Konta możliwy jest po podaniu przez Użytkownika wybranego przez niego przy rejestracji loginu i hasła. Login i hasło mają charakter poufny. Usługodawca informuje, że udostępnianie przez Użytkownika loginu i hasła osobom trzecim może wiązać się z zagrożeniem dla prywatności lub innych prawnie chronionych interesów Użytkownika.
§ 6. Wymagania techniczne
- Warunkiem technicznym prawidłowego korzystania z Serwisu WWW i świadczonych za jego pomocą Usług jest korzystanie z komputera osobistego z dostępem do sieci Internet, wyposażonego w system operacyjny (Windows, Mac OS, Linux lub podobny) oraz przeglądarkę internetową Microsoft Edge, Opera, Firefox, Google Chrome lub Safari w aktualnej wersji.
- Serwis WWW jest również przystosowany do wyświetlania na urządzeniach przenośnych, takich jak smartfon, tablet lub palmtop. Warunkiem technicznym korzystania z wersji mobilnej Serwisu WWW jest korzystanie z urządzenia mobilnego z dostępem do sieci Internet, wyposażonego w jedną z popularnych przeglądarek internetowych w aktualnej wersji (Android Browser, Chrome Mobile, Microsoft Edge, Opera Mini lub Safari Mobile).
§ 7. Czas trwania umowy i rezygnacja z Usług
- Użytkownik może korzystać z Usług lub zrezygnować z nich w każdym czasie. Umowa o świadczenie Usług związanych z Kontem jest zawierana na czas nieoznaczony z chwilą aktywacji Konta zgodnie z § 5 ust. 4 Regulaminu. Minimalny czas trwania zobowiązań Użytkownika nie jest określony, a Użytkownik nie jest zobowiązany do korzystania z Usługi przez jakikolwiek okres.
- Rezygnacja z Usług możne nastąpić przez wysłanie wiadomości e-mail, zawierającej stosowne oświadczenie Użytkownika, przesłanej na adres e-mail kontakt@viets.plw tytule wiadomości „Rezygnacja z Konta” lub listownie, na adres Usługodawcy tj. Viet’s Baguette, ul. Pruszkowska 29A/167, 02-119 Warszawa.
- Zgodnie z obowiązującym prawem Użytkownikowi będącemu konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia bez podania jakichkolwiek przyczyn od umowy zawartej na odległość, zawartej na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, mającej za przedmiot Usługi, w każdym czasie, w terminie 14 dni od daty jej zawarcia.
- W celu wykonania uprawnienia, o którym mowa powyżej, Użytkownik powinien poinformować Usługodawcę o swojej decyzji o odstąpieniu. Za poinformowanie o takiej decyzji uważana jest również rezygnacja z Usług w jakikolwiek sposób opisany w § 7 ust. 2 Regulaminu, dokonana w okresie wskazanym w ustępie poprzedzającym.
- Użytkownik może również odstąpić od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia przekazanego z wykorzystaniem danych kontaktowych Usługodawcy, wskazanych w Regulaminie, na przykład wysyłając stosowne pismo listownie (na adres Quatro Sp. z o.o., ul. Dzwonkowa 31, 02-290 Warszawa) lub pocztą elektroniczną (na adres email kontakt@viets.plw tytule wiadomości wpisać „Odstąpienie od umowy”).
- W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy Użytkownik może skorzystać z ustawowego wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Wzór takiego formularza dostępny jest pod adresem URL: http://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20140000827/U/D20140827Lj.pdf Skorzystanie z tego wzoru nie jest obowiązkowe.
- Dla zachowania terminu odstąpienia od umowy, określonego w § 7 ust. 3. powyżej wystarczające jest wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego Użytkownikowi uprawnienia do odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku otrzymania przez Usługodawcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub rezygnacji z Usług przez Użytkownika, Użytkownik nie jest obciążany jakimikolwiek kosztami świadczonej Usługi.
- Wykonanie uprawnienia do odstąpienia od umowy lub rezygnacja z Usług na zasadach opisanych w niniejszym § 7 pozostaje bez wpływu na realizację Zamówień i zobowiązania Stron dotyczące Zamówień złożonych przez Użytkownika przed datą odstąpienia lub rezygnacji.
§ 8. Reklamacje dotyczące Zamówień
- Usługodawca odpowiada wobec Użytkownika z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne przedmiotu Zamówienia na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
- Reklamacje dotyczące Zamówień mogą być zgłaszane:
- przez wysłanie wiadomości e-mail na adres e-mail kontakt@viets.pl w tytule wiadomości „Reklamacja”; lub
- na piśmie, na adres Usługodawcy (Viet’s Baguette, ul. Pruszkowska 29A/167, 02-119 Warszawa).
- Reklamacja powinna zawierać dane osoby składającej reklamację (imię i nazwisko, adres korespondencyjny, opcjonalnie – adres e-mail i numer telefonu kontaktowego), wskazanie przyczyny reklamacji oraz treści żądania.
- O ile krótszy czas rozpatrzenia reklamacji nie wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, reklamacje rozpatrywane są przez Usługodawcę w terminie do 14 dni od ich otrzymania, z zastrzeżeniem ust. 6 – 7 poniżej.
- O sposobie rozpatrzenia reklamacji Usługodawca powiadomi osobę składającą reklamację listem wysłanym na adres podany w reklamacji albo pocztą elektroniczną – w zależności od sposobu złożenia reklamacji.
- Reklamacje dotyczące wad fizycznych lub prawnych produktów objętych Zamówieniem załatwiane są zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady
- Jeżeli Użytkownik będący konsumentem na podstawie przepisów o rękojmi za wady zażąda wymiany produktów objętych Zamówieniem lub usunięcia wady albo złoży oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Usługodawca nie ustosunkuje się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że Usługodawca uznał to żądanie za uzasadnione.
- Użytkownik będący Konsumentem, który chce uzyskać pomoc przy załatwieniu reklamacji, może zwrócić się do miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów, świadczącego bezpłatną pomoc i poradnictwo w zakresie ochrony interesów Konsumentów.
§ 9. Reklamacje dotyczące Usług
- Wszelkie reklamacje dotyczące lub Usług można zgłaszać:
- na adres poczty elektronicznej Usługodawcy kontakt@viets.plw tytule wiadomości „Reklamacja”; lub
- listownie, na adres Usługodawcy (Viet’s Baguette, ul. Pruszkowska 29A/167, 02-119 Warszawa).
- Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko osoby składającej reklamację, wskazanie przyczyny reklamacji oraz treść żądania.
- Reklamacje rozpatrywane są według kolejności wpływu, w terminie do 14 dni od ich otrzymania przez Usługodawcę.
- O sposobie rozstrzygnięcia reklamacji osoba składające reklamację zostaje powiadomiona listownie albo pocztą elektroniczną, w zależności od sposobu złożenia reklamacji.
§ 10. Ochrona danych osobowych
Wypełniając obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”), informujemy że:
- Administratorem Pani/a danych osobowych jest Quatro Sp. z o.o. z siedzibą Warszawie, ul. Dzwonkowa 31, 02-290 Warszawa, KRS: 0000429205, NIP: 5213634599 („Administrator”).
- We wszelkich sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi prosimy o kontakt mailowy na adres e-mail: kontakt@viets.pl w tytule wiadomości wpisać „Dane osobowe”; lub o przesłanie listu na adres Viet’s Baguette, ul. Pruszkowska 29A/167, 02-119 Warszawa, z dopiskiem „Dane osobowe”.
- Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu:
- związanym z realizacją Zamówienia i umowy sprzedaży towarów oferowanych przez Restauracje Silver Dragon lub realizacją umowy świadczenia usług, a także w przypadku odpowiedzi na kierowane do Administratora zapytania, sugestie i reklamacje tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO
- Prowadzenie i obsługa Konta Użytkownika na stronie internetowej oraz w celu umożliwienia udziału w programach lojalnościowych, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO
- W celu wywiązania się z obowiązków nałożonych na nas przepisami prawa, np. przez ustawę o rachunkowości lub przepisy podatkowe (np. wystawianie i przechowywanie faktur oraz dokumentów księgowych), tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO
- gdy przetwarzanie będzie niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, którymi są: poprawa jakości usług oraz ich dostosowanie do potrzeb klientów, marketing bezpośredni, cele statystyczne, a także ustalenie i dochodzenie roszczeń, a także obrona przed roszczeniami.
- W innych przypadkach Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody, w zakresie i w celu określony w treści zgody.
- Pana/Pani dane mogą być udostępniane organom władzy publicznej w celach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a także podmiotom współpracującym z Administratorem, które przetwarzają je w celu utrzymania Serwisu WWW, realizacji Zamówień oraz sprzedaży towarów i usług oferowanych przez Restauracje Silver Dragon przy zastosowaniu wszelkich odpowiednich środków ochrony poufności i bezpieczeństwa informacji (podmioty przetwarzające), w tym:
- dostawcom systemów IT z którymi współpracuje Administrator, w celu utrzymania ciągłości oraz poprawy systemów;
- podmiotom prowadzącym działalność transportową, kurierską lub pocztową, w celu dostarczenia korespondencji lub zamówionego towaru lub usługi;
- podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze), w celu umożliwienia realizacji płatności;
- podmiotom świadczącym usługi księgowe lub prawne;
- podmiotom przeprowadzającym na nasze zlecenie badanie satysfakcji klienta, podmiotom wspierającym nas w obsłudze klienta oraz prowadzącym na nasze zlecenie kampanie marketingowe;
- Dane będą przechowywane przez okres niezbędny do celu realizacji umowy, a po tym czasie przez okres wymagany przepisami prawa ( w tym przepisami ustawy o rachunkowości) lub do realizacji przez Administratora uzasadnionego interesu Administratora, a w przypadku wyrażenia zgody do czasu wycofania tej zgody.
- Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
- Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- Ma Pani/Pan prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
- Ma Pani/Pan także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych.
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne ale niezbędne do celów realizacji umowy sprzedaży produktów i towarów oferowanych przez Administratora lub pozostałe podmioty prowadzące Restauracje Viet’s Baguette. W zakresie w jakim dane osobowe są zbierane na podstawie zgody, podanie danych osobowych jest dobrowolne.
- Administrator informuje także o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu, które polega na tworzeniu, w oparciu o przekazane informacje profili preferencji naszych klientów i tym samym w oparciu o nie, pozwala dostosowywać usługi i treści jakie Pan/Pani od nas otrzymuje.
§ 11. Sposoby pozasądowego rozwiązywania sporów
- Użytkownik będący konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń m.in. w następujący sposób:
- zwracając się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy;
- zwracając się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Usługodawcą.
- Użytkownik może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Użytkownikiem a Usługodawcą zwracając się do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Użytkownika z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresem http://www.uokik.gov.pl.
§ 12. Pozostałe informacje przeznaczone dla Użytkowników
- Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie w wersji elektronicznej pod adresem https://www.viets.pl/
- Językiem zawieranych z Usługodawcą umów o świadczenie Usług jest język polski.
§ 13. Zmiana Regulaminu
- Usługodawca może zmienić niniejszy Regulamin w szczególności w przypadku:
- zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mająca bezpośredni wpływ na treść niniejszego Regulaminu;
- wydanie orzeczenia lub decyzji, mających bezpośredni wpływ na treść niniejszego Regulaminu przez sąd lub organ administracji publicznej;
- wprowadzenie nowych funkcjonalności Serwisu WWW;
- zapobieganie naruszeniom prawa lub naruszeniom niniejszego Regulaminu;
- usunięcie niejasności lub wątpliwości interpretacyjnych;
- przekształcenie Usługodawcy (zmiana formy prawnej), zmiana w zakresie nazwy (firmy) Usługodawcy, zmiana w zakresie danych rejestrowych, numerów identyfikacyjnych, danych adresowych, adresu URL, adresu e-mail lub numeru telefonu, wskazanych w Regulaminie.
- W każdym wypadku zmiana Regulaminu nie ma wpływu na prawa Użytkowników lub obowiązki Usługodawcy, powstałe przed datą związania Użytkowników zmienionym Regulaminem.
- O zmianie Regulaminu Usługodawca ogłosi w Serwisie WWW oraz poinformuje za pomocą wiadomości e-mail, przesłanej na adres przypisany do Konta.
- Zmiana Regulaminu jest skuteczna wobec Użytkowników, którzy nie zrezygnują z Usług w ciągu 30 dni od daty powiadomienia o zmianie regulaminu zgodnie z § 13 ust. 3 Regulaminu.
§ 14. Postanowienia końcowe
- W kwestiach nieuregulowanych w Regulaminie znajdują zastosowanie przepisy prawa powszechnie obowiązującego w Rzeczypospolitej Polskiej, w tym Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Spory rozpatrywane są przez właściwy sąd powszechny określony według przepisów ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego